Jõulutervitus

Ma olen nii jõulukauge inimene, et hakkas suisa veidi piinlik, kui täna sõbrannadega lõimes lobisesime ja kõik rääkisid mitmekümne kingi pakkimisest, jõuluroogadest jne. Mul ainult üks kook tehtud õhtuseks mehe lastega koosolemiseks. Ja enda omadele mittepakitavad kingid – pool arvutit ja riidekapp. AGA – et mitte päris häbissee jääda, kaevusin sahtlisse ja leidsin enam kui viisteist aastat alles hoitud nunnu kirja jõuluvanale. Mäletan ka selle saabumist – kuldse lindiga kinniseotult hiilis see, külge ees, koos autoriga meie magamistuppa (mu ja tollase mehe), teatega, et “mai’ tea, kirjutasin igaks juhuks jõuluvanale, te vist teate paremini, kus ta elab, annate ehk üle). Kusjuures autorile meenus prageu, et tollastest soovidest sai ta ainult roosad jalkasaapad. Mina mäletasin, et ikka muud jalkaklubi parafernaaliat ka. (Saunalina on siiani kasutusel).

Sellega soovin kõigile blogi- ja muudele sõpradele häid, ilusaid ja rahulikke jõule!

2 thoughts on “Jõulutervitus

  1. Armas! Olen samuti jõuluvanale saadetud kirju alles hoidnud – kui sai 18 andsin lugeda. Üks on veel alla 18, peab kuu jagu päevi ootama, kuniks saladuste laegas ja lapsepõlve illusioonid purunevad. Seniks naudime jõulurõõmu ja -rahu.
    Rahulike pühi ja kohtumisteni!

    Liked by 1 person

  2. Unistamine mistahes vormis on rangelt lubatud ju kõigile 😀 ma ka kirjutasin oma plogisse kirju Jõuluvanale, loomulikult läbi huumoriprisma, sest miks mitte.
    Meelepärast pyhadejätku!

    Like

Leave a comment